Weboldalunk

Szolgáltatások

Dokumentumok

Fő szolgáltatások

Kiemelt híreink

Fontosabb információk és hírek a Digistar Kft-től.

GY.I.K.

Gyakran felmerülő kérdésekvállalkozásunk tevékenységével és szolgáltatásaival kapcsolatban gyakran ismétlődő kérések

Hogyan működik a hibabejelentés?

Hogyan működik a hibabejelentés?

A hibabejelentések kezeléséhez a Digistar Ügyfélportálhoz készített […]

A hibabejelentések kezeléséhez a Digistar Ügyfélportálhoz készített Hibabejelentések videónkban nyújtunk segítséget.

Tovább olvasom
Hogyan működik a hibajegyek kezelése?

Hogyan működik a hibajegyek kezelése?

A hibajegyek kezeléséhez a Digistar Ügyfélportálhoz készített Hibajegyek […]

A hibajegyek kezeléséhez a Digistar Ügyfélportálhoz készített Hibajegyek videónkban nyújtunk segítséget.

Tovább olvasom

Ha kérdése lenne, írjon nekünk!

Amennyiben kérdése lenne, lépjen velünk kapcsolatba elérhetőségeinken, vagy küldjön üzenetet az alábbi űrlap segítségével!

Kérjen ajánlatot szolgáltatásainkra

Ajánlatkérésére ügyfélszolgálatunk még aznap visszajelez és kijelölt kollégánk telefonos egyeztetés kezdeményez Önnel, hogy az együttműködési lehetőségeket egyeztethessük. Együttműködésünk részleteit ilyen esetben nagy valószínűséggel egy személyes találkozó során pontosítjuk és véglegesíjük.

Ha kérdése lenne, írjon nekünk!

Amennyiben kérdése lenne, lépjen velünk kapcsolatba elérhetőségeinken, vagy küldjön üzenetet az alábbi űrlap segítségével!

Szerviz nyitvatartás

Szervizközpontunkat az alábbi  időpontokban érheti el.

Hétfő: 07.30-16.30
Kedd: 07.30-16.30
Szerda: 07.30-16.30
Csütörtök: 07.30-16.30
Péntek: 07.30-14.00
Szombat: Zárva
Vasárnap: Zárva